duminică, 29 noiembrie 2009

News


Buna din nou ,
dupa ceva pauza , amreusit sa mai postez ultimile retusuri facute la picturi .
Sper sa se vada diferenta , mai ales ca am incercat sa dau personalitate pisicii, si sa o evidentiez cat mai mult . E adevarat ca acuma lupt sa aleg cel mai bun fond , ca si cromatica , si nu -mi reuseste de prima data , ceea ce pentru mine e o munca in plus , un pic de nervi , pentru ca nu gasesc combinatia si efectul scontat.
La al doilea tablou , am incercat sa redau frumusetea florii , sa fie un colorit viu , sa te incarci cu energie cand il privesti. E straniu , acuma pot spune ca am mai multa experienta , dar nu reusesc sa domolesc contrastele puternice , desi cum zicea Van Gogh" pe pinza iti exprimi gandurile , si rapiditatea cu care le asterni pe panza face ca lucrurile evidente sa iasa in fata si cele ce nu conteaza sa ramana in fundal" , asta ma face sa mai incerc , si sa caut in continuare combinatia perfecta.
Sper sa va placa si daca aveti observatii , nu ezitati sa le spuneti .

3 comentarii:

  1. Frumoase tablouri! Chiar mi-ar plăcea să am şi eu unul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Marta, ma bucur ca-ti plac picturile mele si sper sa le pun pe un site , ca sa le poata vedea cat mai multi oameni ....
    Iti urez un Craciun Fericit , plin de bucurii si multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere