sâmbătă, 5 martie 2011

Salutare!

In timp ce "bantuiam " pe internet , am gasit un blog interesant si unul din articole despre culori mi-a atras atentia.....Si am facut si testul culorilor, adica spune-mi ce culoare esti ca sa-ti zic cine esti.....
A se citi mai jos interpretarea

aici gasiti testul cu pricina
http://petrumaior.licee.edu.ro/continut/test.html

Interpretare


1. Vă vedeţi ca şi cum aţi fi: ambiţios, energic, curajos, extrovert.
2. Vă simţiţi bine atunci când: comunicaţi în societate.
3. Vă echilibraţi prin: profesie (în sănătate sau ştiinţă).
4. Prietenii şi asociaţii dv. sunt: egoist, solitar (B);iubitoare a singurătăţii (F).
5. Partenerul(a) dumneavoastră ideal(ă) este: disciplinat, puternic, independent
6. Slăbiciunile dumneavoastră se dezvăluie când: sunteţi angoasat, culpabil.
7. Factorii esenţiali de motivaţie sunt: încrederea în reacţiiile intuitive.

Un comentariu:

  1. Am facut si eu testul si uite ce mi-a iesit:

    1. Vă vedeţi ca şi cum aţi fi: afectuos, iubitor, amabil, simpatic.
    2. Vă simţiţi bine atunci când: faceţi proiecte, sunteţi eficace.
    3. Vă echilibraţi prin: senzualitate, muzică, dans.
    4. Prietenii şi asociaţii dv. sunt: partener spiritual (B);sensibilă, nobilă (F).
    5. Partenerul(a) dumneavoastră ideal(ă) este: modest, perspicace, calm, binevoitor.
    6. Slăbiciunile dumneavoastră se dezvăluie când: nu vă controlaţi.
    7. Factorii esenţiali de motivaţie sunt: independenţa, autonomia, poziţia autoritară.

    Si culmea ca mi se potriveste. :)

    RăspundețiȘtergere