luni, 9 decembrie 2013

Luni seara.....ganduri, ganduri bantuie prin capul meu de artist. Prietena mea are probleme sentimentale, e trist sa vezi niste oameni frumosi si destepti cum ajung sa nu se mai inteleaga. O poveste frumoasa care acuma s-a transformat in ceva urat.
Le dedic acest text....sperand ca fiecare sa-si aleaga drumul.

"Invatam din trecut, dar nu suntem consecinta lui. Am suferit in trecut, am iubit in trecut, am plans si-am ras in trecut, dar asta nu ne ajuta cu nimic in prezent. Prezentul are provocarile lui, partea lui buna si partea lui rea. Nu putem nici sa acuzam, nici sa elogiem trecutul pentru ceea ce ni se intampla azi. Fiecare noua experienta in dragoste nu are nimic de-a face cu experientele trecute, este intoteauna inedita."

"Aleph" Paulo Coelho

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu