miercuri, 11 decembrie 2013

Odata si o data.....

Ganduri de miercuri seara....
Dupa opt ore de munca plus prelungire ore de curs la master....simt nevoia sa scriu.
Asa, ca mi-am zis ca odata si o data o sa incerc sa nu-mi mai pese...de nimic. Sa vedem cum e....
Oamenii din jurul meu spun ca sunt serioasa , prea serioasa, ca iau lucrurile prea in serios. Acuma chiar ma gandesc cum ar fi sa nu-mi mai pese, deloc. Uite asa...pac, si nu-mi mai pasa.
O sa incerc si sentimentul asta , senzatia asta....
Cu toate astea astazi am primit vesti de la o clienta care mi-a devenit prietena si acuma s-a stabilit in Germania. Vesti de departe , minunate cuvinte de la o prietena la a carei nunti minunate am participat.
S-a indeplinit ce spunea la horoscop...hihih, si eu nu prea ma iau dupa prezicerile astea...dar acuma s-a potrivit.(cica primeam vesti din strainatate, si s-a implinit).
Mda , asta a fost intamplarea cea buna pe ziua de azi...care mi-a bucurat sufletul. Oameni pe care-i intalnesti intr-o anumita conjunctura , cu care devii amic , prieten , si nu te uita chiar daca au plecat departe.
Frumos , chiar frumos....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu