vineri, 10 ianuarie 2014

Aberatii de vineri seara

O zi obositoare , infernala durere de cap. Si o dorinta acerba de a a ma afla in alt loc decat acolo unde eram, fara stres, fara presiunea dead-line-ului. S-au adunat prea multe, prea multa oboseala incercand sa fac multe in acelasi timp. In acest timp limitat, care trece asa repede.
Nici sa pictez nu mai am chef. Sa fie de la oboseala ? Sa fie de la saturatie?
         Ieri am avut momentul in care am zis ca nu mai imi pasa. Ciudat sentiment , ma simteam ciudat. Nefiresc. Cumva straina in acel mediu.
        Azi am avut sentimentul ca nu mai pot. Nu mai vreau , nu ma mai pasioneaza. Si mai am o saptamana pana la sesiune. Nu ma mai atrage ce fac , dar le fac. Obisnuinta? Nebunie? Plictiseala? Nu stiu.
Am vrut "mai mult", dar am ales de fapt "mai greu ".Intrebari retorice s-au ivit in seara asta.
 Prea multa munca pentru ce? Prea multa agitatie pentru ce? Prea multa implicare pentru ce?

Un comentariu: