duminică, 12 ianuarie 2014

Putina inspiratie

Ziua de ieri a fost dedicata temelor. Am tradus un articol pentru cercetare stiintifica , apoi m-am apucat sa fac o baza de date in acces, care m-a chinuit enorm. Dar am facut-o. Simteam ca imi plesneste capul, dar am terminat temele. 
Azi probabil creierul meu a dorit relaxare. Asa ca am terminat aproape un tablou inceput de anul trecut.
Am avut putina inspiratie....Si am mai terminat unul . Asa ca am doua lucrari noi. Dar pe dupa amiaza , dupa ce m-a obosit concentrarea asupra formelor si culorilor, am simtit nevoia sa ies afara, la aer. O gura de aer aveam nevoie. Si mi-a facut bine, caci nu mai suport sa stau in casa ......vreau la aer, sa simt ca nu ma retine nimic si ca pot bantui pe strazi....in zgomotul tumultos al gandurilor mele. 

Este o copie dupa Oleniuc...in stilul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu